{ }

✚ {}

HOME ABOUT ARCHIEVE CBOX
Hello there! :) Zuzue here. Welcome to My Beautiful Blog. Please be nice here, okay? Thanks.

CREDITS

Template: Wanaseoby
Designer : Siti Nur Yaqhazah
Pictures : WeHeartIt
Tutobies : AtiqahJaidin
Jangan Hidup Dalam Mimpi
Sunday, March 11, 2012•12:53 am•By Zuzue

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo.

Harini aku belajar sesuatu daripada apa yang Umi cakap,
"Hidup tak semuanya indah. Kalau nak indah itu bukan kehidupan. Allah beri kita ujian sebab nak kita belajar apa itu erti hidup”
Aku tau aku bukannya selalu pun dengar cakap Umi. Tapi bila difikirkan balik, ada betulnya apa yang dikatakan oleh Umi. Mungkin aku patut sedar daripada mimpi yang tak semuanya ada di depan mata.  Kalau nak sesuatu tu, pergi pulihkan kudrat kita. Selepas itu, barulah boleh kejar benda yang kita nak tu. 

Haa.. Tapi bila kita nak kejar tu, jangan lupa yang halangan dan dugaan tu pasti ada.  Nabi yang diutuskan oleh Allah pun banyak dugaan apatah lagi kita yang manusia biasa ni.

So... Aku nak pesan kat korang-korang ni, jangan nak banyak sangat berangan. Pergi kejar korang punya impian tu. Aku tahu korang mesti banyak impian nak dilaksanakan *eh, aku cakap orang pulak*  Apa-apa pon, good luck dalam kehidupan korang semua :)

Peace from the sincere heart,
Zuzue 
She's Zuzue